Teknik Destek

Üye işyeri arızalanan YazarkasaPOS’u için Ingenico çağrı merkezine bilgi vermelidir.

Yetkili teknik servis cihaza en geç 2 işgünü içerisinde yerinde müdahale ederek problemi gidermeye çalışır. Problem giderilemiyorsa YazarkasaPOS’unuzu teslim alarak Ingenico bakım onarım merkezine ulaştırır. Bakım-onarımı yapılan cihazlar en geç 5 işgünü içerisinde işyerine teslim edilir.

Gerekmesi durumunda yazarkasanız ile ilgili servis kaydı açtırmak için Ingenico çağrı merkezini ( 0 850 250 40 30 ) aramanız veya ikasa.com.tr adresinde bulunan Müşteri İletişim Formu' nu doldurmanız gerekmektedir. Aksi takdirde talebiniz bize ulaşmayabilir.

Onarım ve devir gibi işlemlerde cihaz ruhsatnamesinin mutlaka bulunması gerekmektedir. Aksi durumda işlem yapılamaz.

Ingenico Çağrı Merkezi / 0 850 250 40 30

Ingenico Group Çerez(cookie) Politikası

Çerezler (cookie); bir web sitesini kullanırken deneyiminizi zenginleştirmek için önemli bir yere sahiptir.

Sitenin işlevselliğini artıracak istatistiki bilgi toplamak ve ilgilendiğiniz konulara özel bir içerik sunmak amacıyla çerezleri kullanıyoruz.

Kabul Ediyorum Tercihleri Ayarlayın