Bülent KILIÇSAYMAZ - Salon by MUZO

 

Salon by MUZO Sahibi Bülent Kılıçsaymaz, “Kuaför salonlarımızda Ingenico’nun Yeni Nesil Masaüstü YazarkasaPOS’u iDE280’i kullanıyoruz. Bizim için öncelik kalite. Ingenico iDE280 bu yöndeki tüm taleplerimizi karşılıyor.” 

Saç bakım ve kozmetik sektörünün global markası Kerastase’ın Türkiye’de belirlediği en iyi 20 kuaför salonlarından biri olan Salon by Muzo, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti konusunda oldukça iddialı. Salon by Muzo’nun sahibi Bülent Kılıçsaymaz ile yeni projelerini ve Ingenico işbirliklerinin nasıl geliştiğini konuştuk.  

IP: Sahibi olduğunuz Salon by Muzo’yu kısaca tanıtır mısınız? 

Salon by Muzo’yu 20 yıl önce üç girişimci olarak kurduk. İlerleyen süreçte diğer iki ortağım bu işteki ortaklıklarını bitirmek istediler ve ayrıldılar. Benim kararım ise Salon by Muzo olarak büyüme yönünde oldu. Şu anda İstanbul’un farklı bölgelerinde altı şubeye ulaştık. Salonlarımız genelde Avrupa Konutları Projeleri içinde yer alıyor. Tema İstanbul ve Avrupa Konutları Projesi içindeki Acıbadem Hastanesinde birer şubemiz bulunuyor. Acıbadem Hastanesindeki salonumuz en başarılı şubelerimizden biri oldu. 

IP: Neden hep sitelerde varsınız? Yeni salonlar açacak mısınız?

Salonlarımızı genellikle site içinde açmamızın en öncelikli nedeni; güvenlik. Çünkü insanlar artık bu tür hizmetleri yaşam alanlarının içinde almayı tercih ediyorlar. Yeni salonlar konusunda ise her yıl mutlaka yeni şubeler açacağız gibi düşüncemiz yok. Doğru yer ve talep unsuru çakışırsa yeni salonlar açabiliriz. Şu anda odağımız mevcut salonlarımızın hizmet kalitesini yükseltmek. Bu yıl ise  biri yine Avrupa Konutları’nda diğeri de Zeytinburnu’nda olmak üzere 2 yeni salon açmayı planlıyoruz. 

IP: Hizmetleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz? 

Ünlü marka Kerastase’ın Türkiye’de belirlediği A Plus 20 kuaför salonlarından biriyiz. Tüm salonlarımızda yüzde 100 Kerastase ürünleri kullanıyoruz. Kerastase da birçok konuda salonumuza destek veriyor. Bu anlamda yakın dönemde bir çamaşırhane yatırımımız oldu. Ayrıca Kerastas, düzenli olarak kalitemizi denetliyor. Bu denetimler kalite çıtamızı yüksek tutuyor. Franchise sistemimiz yok çünkü kalitemizi korumak zorundayız. Müşterilerimizin hayallerini gerçekleştiriyoruz. Müşteri memnuniyeti ve sadakati bizim için çok önemli. Müşterimize iyi hissettirmeyi ve ona değer verdiğimizi göstermeyi tercih ediyoruz. Örneğin talep edilmesi halinde müşterimizi alıyor veya gideceği yere bırakıyoruz. 

IP: Ingenico ile nasıl tanıştınız? 

Yeni nesil Ödeme Kaydedici Cihazların (ÖKC) kullanım zorunluluğuna ilişkin tebliğin yayımlanması üzerine biz de araştırmalarımıza başladık. Bu süreçte bankalarla temasımız oldu. Fakat bankaların talepleri çok fazla geldi. Araştırmalarımız sonucunda Ingenico ile tanıştık. Öncelikle şubelerimizden birinde pilot çalışması yapmak üzere bir adet cihaz aldık. Memnun kaldığımız için diğer salonlarımızda da Ingenico ile devam ettik. 

IP: Sizi ikna eden noktalar nelerdi? 

Her şeyden önce Ingenico’nun cihazlarının tasarımını çok etkileyici bulduk. Ayrıca, cihazların performansı çok iyi. Hızlı ve kullanımı kolay. Salonlarımızın en yoğun olduğu saatlerde cihazların hızı ve kullanım kolaylığı adeta kurtarıcımız oluyor. Arıza oranının düşük olması bizim için çok önemli bir kriterdi. 

IP: Ingenico’nun hangi model cihazını kullanıyorsunuz? 

Salonlarımızda Ingenico’nun Yeni Nesil Masaüstü YazarkasaPOS’u iDE280’i kullanıyoruz. Bizim için kalite çok önemli. Ingenico, bu yöndeki tüm taleplerimizi karşılıyor. Bu nedenle Ingenico ile işbirliğimizin devam etmesini tercih ederiz. 

Ingenico Group Çerez(cookie) Politikası

Çerezler (cookie); bir web sitesini kullanırken deneyiminizi zenginleştirmek için önemli bir yere sahiptir.

Sitenin işlevselliğini artıracak istatistiki bilgi toplamak ve ilgilendiğiniz konulara özel bir içerik sunmak amacıyla çerezleri kullanıyoruz.

Kabul Ediyorum Tercihleri Ayarlayın